BETALNING OCH ÅTERBETALNING
Hos LightLounge erbjuder vi flera flexibla betalningsalternativ i samarbete med Klarna:
- Klarna Faktura 30 dagar (0 SEK i avgift)
- Klarna Delbetalning
- Kontokortsbetalning (Visa, Mastercard, American Express, Maestro, och UnionPay debit och kreditkort.)
- Banköverföring
- Direktbetalning
- Swish
Klarna villkor
- Klarna Checkout
- Klarna Faktura
- Klarna Delbetalning
Betalningsprocess
Om din valda betalningsmetod inte godkänns kommer din beställning inte att behandlas eller skickas, och LightLounge har ingen skyldighet att fullfölja ordern.
Observera: Vissa internationella kreditkortleverantörer, såsom VISA, kan reservera beloppet på ditt konto vid köpets slutförande. För mer information, se villkoren för din kreditkortleverantör.
Beloppet dras från ditt konto först när beställningen skickas från vårt lager.
Support för Klarna
Om du har frågor om din Klarna-betalning eller återbetalning kan du kontakta Klarnas kundservice på telefon 08-120 120 10 eller besöka Klarna Kundservice. Där kan du också hantera dina fakturor.
Notera: LightLounge har inte tillgång till detaljerad information om dina betalningar via Klarna.
Moms
Moms tillkommer enligt gällande regler och varierar beroende på land. Momssumman visas tydligt i kassan, på din orderbekräftelse samt på fakturan.
VANLIGA FRÅGOR OM BETALNING OCH ÅTERBETALNING
Hur hittar jag min faktura från Klarna?
Logga in på Klarna.com, där du kan se alla dina fakturor och betalningsärenden.
Finns det ett minsta ordervärde?
Nej, vi har inget minsta ordervärde.
Hur lång tid tar det att få en återbetalning efter en retur?
Vi behandlar och återbetalar din retur inom 14 dagar från att vi mottagit den. Du får alltid en bekräftelse via e-post när återbetalningen är genomförd. Har du frågor kan du kontakta oss och ange ditt ordernummer för snabbare hjälp.
Hur lång ångerrätt har jag?
Du har rätt att ångra eller returnera din beställning inom 14 dagar utan att ange något skäl. Ångerfristen räknas från den dag då du eller en person som agerar för din räkning mottagit varan.
Hur använder jag ångerrätten?
Om du vill ångra ditt köp och returnera varan, meddela oss detta så snart som möjligt. Vi återbetalar beloppet inom 14 dagar från det att vi mottagit ditt meddelande, men vi kan behöva vänta tills vi fått tillbaka varorna eller bevis på att de har skickats. Du får alltid en e-postbekräftelse när återbetalningen är genomförd.
Kan återbetalningen ske via en annan betalningsmetod?
Vi använder som standard samma betalningsmetod som du använde vid köpet. En annan metod kan användas om du godkänner detta, och det tillkommer inga extra kostnader.